Le-Ce, coś mi się zdaje, że oba Mietki mają fabryczny kaganiec do 250km/h + wiek i przebieg oraz kiepskie paliwo, więc 240 to był ich kres możliwości. nie dziw się zatem, że pogratulowali Ci kondycji auta. nie każda Octa to auto dla "kapelusznika na emeryturze" i potrafi pognębić.
[O1] Logi - proszę o analize
Zwiń
X
-
[O1] Logi - proszę o analize
AniaM
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
O2 FL 2009 Combi Ambiente 1,8TSI (160KM)
Tagi: Brak
-
-
[O1] Logi - proszę o analize
Witam,
Mój AHF ostatnio zaczął łapać notlaufy przy mocnym przyspieszaniu.
Z logów widać, że turbina przeładowuje (błąd 17965), poza tym przepływka chyba tez niedomaga, ale to są moje przypuszczenia.
Poza tym w okolicach 2000rmp przyspieszając z dołu na wysokich biegach odczuwam wibracje/drgania.
Silnik AHF - przebieg 270kkm, po wirusie (przy 150kkm), turbina, przepływka i cały osprzęt silnika jeszcze ori.
Prosiłbym obeznanych w temacie o głębszą analizę logów.
Próba dynamiczna:
Log (003)
Log (008)
Log (010)
Log (011)
Próba statyczna:
Grupy normalne:
Log (000)
Log (001,002,003)
Log (004,005,006)
Log (007,008,009)
Log (010,011,012)
Log (013,015,016)
Log (019,020,021)
Log (022,023,024)
Basic Settings
Log (BS 000)
Log (BS 003)
Log (BS 004)
Log (BS 011)
Dzięki z góry za jakiekolwiek sugestie..
-
-
Podepnę się pod temat. Załączam logi z octavki ASV. Na dwóch zaworkach, jeden pewny w 100%, było dokładnie to samo. Raz nie złapał notlaufa, a doładowanie oscylowało w granicach 1800. Po sprawdzeniu podciśnień stawiam na stojącą dęba geometrię. Potwierdźcie lub zaprzeczcie zanim pójdzie do czyszczeniaZałączone pliki
Komentarz
-
Komentarz